Öroninflammation

| Postat i: Elsas vardag
1
Jag har haft en jobbig och sjukt seg förkylning i en vecka nu. Idag toppades allt med typ öroninflammation (min
örontrumpet är igentäppt). Kan inte minnas när jag senast var sjuk (typ feber, svår förkylning, inflammation, magsjuka). Började nästan tänka att det skulle vara lite smånajs att vara sjuk och få vara hemma och chilla. Känner verkligen tvärt om nu.
 
Det trycker i örat och jag har haft jobbig smärta hela dagen (till och från). Att ha ont i princip konstant en hel dag är så mycket jobbigare än man tror, speciellt när det sitter i skallen och trycker. Om det inte är borta imorgon vet jag inte vad jag ska göra, står inte ut längre. Har tagit massa piller under dagen, Alvedon, Pronaxen, Ipren, Strepsils... Har ändå ont nu, är galet less på att vara sjuk. Jag var i skolan idag och det funkade ändå, imorgon måste det bara vara borta. Jag behöver en rolig helg. Godnatt och krya på dig Elsa. 
 
Hittills till Öroninflammation


Johanna

åh jag hatar öroninflammation, det gör så himla ont! hoppas det blir bättre snart!! kram :)

Svar: Ja, sjukt jobbigt *.* . Tack ;)
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: