OKTOBER

| Postat i: Elsas vardag
0
I oktober var första halvan av höstterminen förbi. Hemma bakade jag bakade bröd som blev riktigt goda. 


Den första snön kom men smälte bort i princip direkt. 

Innan höstlovet hade vi halloweenfest på skolan. 











Vi hade vår sista MFT-träff i Stockholm. På Arlanda träffade vi Loreen som var en av de trevligaste kändisar jag mött. Två dagar senare såg vi henne uppträda från friends.


Vi hade den roligaste träffen av alla, bowling och lunch på Blå porten var riktigt kul. Sen tvingade mammorna med oss på museum vilket inte var lika kul. 

Så snälla tjejer som jag saknar. 

Efter träffen var jag på möte/plåtning hos Stockholmsgruppen models (ska berätta om det mer snart). Därefter var det grekisk middagsbuffé hemma hos kusinerna i Solna. Kusiner från Lund var också där. 




Kvällen därpå var vi på invigningen av friends arena. Det var massa artister och kändisar. Riktigt mäktigt. 





När vi kom hem från huvudstaden var det dags att "jobba" som kolloledare på farmor och farfars minikollo för de yngre kusinerna. Vi hade riktigt roligt med mycket aktiviteter och filmning. 


Jag beställde från Fokiwa, bland annat denna tröja. 



Jag fick en Fjällrävenjacka som jag använt massor under hösten. 
Hittills till OKTOBER





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: