NOVEMBER

| Postat i: Elsas vardag
0
Har mest mobilbilder från denna månad, just nu är mina systemkamerabilder från november borta. Allt jag har från det är taget från bloggarkivet, tur att jag bloggar! Ett riktigt bra sätt att förvara bilder faktiskt ;) 


Sushi från den nya sushirestaurangen i stan, Odod. 

Mitt bildarbete i skolan fotades ute i höstsolen.  Mina fina kompisar/modeller frös rejält inlindade i enbart lakan. 

Mitt jobb som kolloledare fortsatte, vi hade en halloweenfest som blev riktigt lyckad. 







Vi besökte ett sjukr coolt retrocafé som ligger gömt på ett litet place i Boden. Lätt värt ett besök, åk dit om ni inte varit där. 



Coffee at school

Försökte vinna Bik Bok presentkort med en "Golden Ticket". Det gick ju sådär.

Träffade Anja Pärson på Svenska Hjältar. 


Blev färdig med Rosetta Stone kursen och blev rik. 

Firade världens bästa pappa på farsdag.

Bokade nästan en dejt med Foki när hon var i Luleå, jag och Kornelia var lite för sent ute bara. Attans! Hur najs vore det inte att typ bjuda hem henne till mig på en filmkväll? Haha. 

Såg Breaking Dawn part II istället, bästa filmen på lääänge.
 
Hittills till NOVEMBER





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: