Måste få förklara

| Postat i: Elsas vardag, Resor
0
Ni läsare kanske reagerar på att vissa inlägg är ganska ostrukturerade och ser lite annorlunda ut i jämförelse med mina vanliga inlägg. När jag skriver från mobilen är det svårt att ställa in hur inlägget ska se ut, det går i princip inte. Förra inlägget på Birgit är ett exempel. 

I övrigt är jag nu tillbaka på hotellrummet. Sitter och käkar kvällsfika, till fikat köpte jag en mjölk som jag i efterhand märkte var speciell, blåbärsmjölk. Den har en krämig och fin konsistens men var lite för söt. Ganska god ändå, lätt något jag skulle kunna köpa igen!
Ointressant bild, jag vet. Orkar bara inte ladda in bilderna ikväll. Imorgon blir det ganska tidig uppstigning, flyget går runt 09 och vi måste ta flygbuss till Sturup. 
Hittills till Måste få förklara





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: