MAJ

| Postat i: Elsas vardag
0
Jag var fortsatt inlagd i Umeå i början av maj. I vårt lilla sterila rum fanns det inte mycket att roa sig med. Filmtittande och undersökning av att man kan styra sängen med en fjärrkontroll är vad jag gjorde på dessa två bilder.  





Kulturskolan hade en fin vårtkonsert med mycket Adele. 




Vi flög ner till huvudstaden ännu en gång, vi käkade på en vegan/vegetarisk restaurang som var mycket bra. 


Vi bodde på Malmen ännu en gång. Nu fick vi ett ännu finare rum med otroligt charmiga tapeter.






Jag läste Cirkeln och Eld, en sjukt bra triologi som är svår att slita sig ifrån. 


Jag drog ut min första tand och blev alldeles svullen i munnen. Sjukt konstig känsla, tandläkaren borrade sönder min tand. 





I bilden jobbade jag på ett självporträtt.


Kollade på medan Hugo sprang det årliga happy-mealloppet.


Vi käkade grillat för första gången i år. Det var otroligt gott, köttet var hjärtformat, sött!  





Eurovision Song Contest! Loreen ♥


Fick nattandställning, otroligt charmigt. 
Hittills till MAJ





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: