Konfirmation

| Postat i: Elsas vardag
0
Imorgon ska jag på förträff inför konfirmation på Sundet i sommar. Egentligen skulle jag konfirmerat mig förra sommaren, men det blev inte av eftersom vi var på släktresa. Dessutom var jag fortfarande ganska underviktig under den tiden. Hur som helst; tanken är att jag ska göra det i sommar istället men jag känner mig ganska tveksam. Det kan låta hur fjantigt som helst men jag skulle verkligen vilja konfirmera mig med de som är i min ålder, nu är alla ett år yngre än mig istället. Jag har bestämt mig för att pröva ändå, eftersom jag hört så mycket positivt om detta vill jag inte missa chansen medan den fortfarande finns. Blir borta på träffen i över ett dygn, hoppas verkligen att det blir kul.
Hittills till Konfirmation





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: