Fortsättning

| Postat i: Elsas vardag
0
Jag ska skriva färdigt om fortsättningen på den hemska natten nu...
 
När jag vaknade upp (igår efter den jobbiga natten) var smärtan inte speciellt jobbig längre. Däremot kändes det som att båda öronen var helt isolerade, som att ha lock på båda öronen. Jag hörde väldigt dåligt och det var en konstig känsla i skallen. Man får plötsliga smärtattacker då det trycker och gör ont. Jag och pappa fick åka till farmor och farfars läkarmottagning direkt efter frukosten där de kollade in i mina öron med mikroskop. Trumhinnan var tydligen röd och igensvullen. Öroninflammation var det som skolsköterskan hade sagt till mig redan två dagar tidigare. Såklart är det inget allvarligt men smärtan är hemsk och den där natten var otroligt jobbig. Jag får nu ta sex tabletter antibiotika om dagen för att bli frisk igen. 
 
Efter gårdagens middag gick jag och la mig direkt och somnade också, fast jag var rädd att denna natt skulle bli lika hemsk som den förra. Det blev den däremot inte, jag sov hyfsat bra, vaknade ibland för att det gjorde ont med det var ingenting i jämförelse med natten innan. Jag sov längre än vad jag gjort på riktigt länge, tänk er att somna direkt efter middagen och sedan sova fram till 08 dagen därpå. Det var behövligt och jag ångrar det absolut inte. Idag har jag fortfarande lock för båda öronen och hörseln är sådär. Vill verkligen bli frisk nu, nu, nu!  

Morgontröttis just nu.

 
Hittills till Fortsättning





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: