Dopet

| Postat i: Elsas vardag, Resor
3
Här kommer en bunt bilder från kusin Birgits dop nere i Lund som jag var på i helgen. Det var ett dubbeldop tillsammans med Birgits kusin Greta. Mina foton är däremot mest på Birgit, min kusin.



Barnen gick fram och höll sina häner ovanför dopskålen (eller vad man kallar det). Gulligt.





Gudfar (vänster) och far samt mor bakom står och tittar på.


Storasyskonen sjöng för dopbarnen, också väldigt sött.


När självaste dopet var slut var det dags för snittar, dopfika, mingel och tal. Mycket folk och mycket prat. De hade fixat otroligt fint med rosa tema och en riktigt fin hyrlokal.


Min kusin och Birgits storebror Gösta var otroligt stilig i sin svarta kavaj och rosa fluga. Fasters rosa iPhone matchade perfekt, och han var nöjd när han fick spela.





Charmtroll!






Den fina tårtan med fläder- och hallommousse.



Faster Hilda (som var som min mamma under resan) och kusin Agda som lever stundtlivet i Lund.
Hittills till Dopet


Pappan

Ljuvligt. Vilka fina bilder. Är så glad att du åkte dit :)

Anonym

Söta bilder! Men tror jag missat nått, men åkte du dit själv? Och varför? :)
Vet inte om jag kanske missat st det nån stans... Men så jag frågar istället

Svar: Tack! Tja, på sätt och vis åkte jag dit själv. Min familj var inte med och jag flög ner dit själv. Men väl nere i Lund var kusiner/släkt. Huvudsakligen åkte jag dit för att min kusin skulle döpa sig. Men också för nöje och träffa släkt. Vem är du som undrar :) ?
Elsa Hassler

Agnes

Dör. Igen. Kärlek.
Vet att det kan vara lockande, men tycker verkligen inte du borde besvara frågor från anonyma. Även om det nu inte skulle vara en inbrottare eller ett peddo så tycker jag inte personer som inte säger vem de ärs frågor ska besvaras


URL: http://agneshassler.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: