Depp

| Postat i: Elsas vardag
1
Känner mig otroligt nedstämd och deppig idag. Vet inte varför det kommer just nu men allt känns bara jobbigt och skit. Antar att alla ska ha deppdagar ibland men jag hatar dom. Känns som att jag inte får något vettigt gjort, borde verkligen plugga men jag kommer mig inte för det. Vet inte var och hur jag ska börja med det. Borde städa också som jag lovat men det känns bara tungt. Hade tänkt följa med Agnes på en fest ikväll men nu vill jag inte det heller. 
 
Varför ska såna här dagar komma under helgen då man ska ha kul? Hade varit så mycket bättre att vara nere på en skoldag då man ändå måste vara i skolan. Ska försöka göra något vettigt nu, men jag vet innerst inne att jag bara kommer sitta kvar vid datorn. Nolifer. 
'
Hittills till Depp


Pappan

Vi saknar dig på Dundret. Vädret är inte på topp, men det är skönt att vara här ändå. Kramar :)

Svar: Saknar er med, kram!
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: