DECEMBER

| Postat i: Elsas vardag
0
Högtider och födelsedagar är mitt december fyllt av, varje år. Det är fint. Ofta mycket släktumgänge. I år bland annat med min nya kusin Birgit, fascineras av hennes vackra ögon varje gång jag ser henne. Typ Renesmee Cullen?







Luciatåg på skolan, jag var lucia. Roligt men lite läskigt med ljus i håret osv.


Vi hade mycket besök av vänner och släkt på middagar/julfika.

Mor och far anordnade ännu en presentkalender till oss denna månad. Detta gjorde varje dag extra rolig, tack ännu en gång!

Lillebror fyllde år, lillpojken börjar bli stor.


Jag fyllde år och firade med en liten födelsedagsfest.





Julgranen pyntades till vacker julmusik.

Sista dagen på skolan för höstterminen. Betygsutdelning och tomtegröt var det enda som stod på schemat.

Julbord med delar av släkten hos farmor och farfar. Julafton! 




Nyår på Dundret med familjen Flodmark och slalom.



 
Happy new year! 

Nu är min årsresumé slut, hoppas ni gillade den. Ni får mer än gärna skriva något om vad ni tyckte om den, åsikter, förslag på förbättringar o.s.v. Nu ska vi alla se till att 2013 blir ett bra år!
 
Hittills till DECEMBER





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: