Bloggtips

| Postat i: Omvärlden
1
För några dagar sedan åkte Foki ut till en liten by i Thailand för att skänka nödvändigheter som mat, skolmaterial och leksaker till en skola i byn. Jag blev ganska tagen av att läsa om hur de bor och den stora, värdefulla insatsen som Foki fixat. De har exempelvis ingen elektricitet vilket gör att de blev superglada när de fick smaka på glass, för vissa var det första gången i sitt liv. Jag tycker att ni bör läsa om det på hennes blogg (det finns flera inlägg) även om ni inte gillar/läser hennes blogg i vanliga fall. Här är ett inlägg.


Bild tagen från Fokis blogg.
Hittills till Bloggtips


Anonym

Ville bara påminna om att svara på frågorna från Bloggrespons?! :D

Svar: Jag har svarat på alla ^^På min blogg ser det ut som att jag har en ny, men när man går in på min blogresponse är alla besvarade... Kan du se någon obesvarad fråga på min blogresponse? Hör av dig isåfall :)
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: