Arg på bloggen

| Postat i: Elsas vardag
0
Är arg på blogg.se nu igen. Det tjorvar nästan alltid när jag ska ladda upp bilder. När jag trycker på "starta uppladdning" hackar det fast och bilder laddas aldrig upp. Såhär har det hållt på i flera månader och nu är jag less, ett mail till blogg esse är nu skickat.

 
Nu till något helt annat - en kort sammanfattning om helgens lundresa.
 
Jag har haft en helg över all förväntan. Jag flög ner själv på fredagkväll, första gången som jag flög själv. Jag fick byta flyg en gång och ta flygbuss in till Lund själv sent på kvällen vilket gick riktigt bra. Jag har haft ett helt eget hotellrum på ett awesome hotell vilket kändes väldigt konstigt i början men lyxigt efter ett tag. Superskön säng med en TV framför, massa svenska och danska roliga kanaler. Mys! Jag har varit med släkten alla vakna timmar och vi har gjort massa roliga saker. Alla saker som jag innan kännt mig oroad för gick så bra. Nu känner jag mig stolt och glad över att ha så fin släkt och att allt gick så bra. Tack igen släkten för att ni gjorde min resa så bra! 
 
Bilder från resan kommer, måste bara lyckas ladda upp de först. 
 
 

Vacker bild som stämmer in bra på mig. 
Hittills till Arg på bloggen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: