Pengar rullar in som det ska det går bra nu ♫ ♪

| Postat i: Elsas vardag
2
Denna skoldag har varit kort och riktigt bra. Vi har planerat en hel del för discot som är på fredag. Tydligen verkar det komma över 150 barn, mycket att fixa men samtidigt roligt. Jag och Kornelia lyckades fixa sponsring på 500kr, sjukt najs att det finns givmilda människor, tack till er ♥. På eftermiddagen gick jag och några fler och handlade snacks och partyprylar. Det är sjukt mycket gotta att köpa till 150 barn, men vi delade upp det och det gick riktigt bra. Ser fram emot fredag, men tyvärr kan jag bara vara med på första discot eftersom jag jobbar på kvällen. Synd. 
Hittills till Pengar rullar in som det ska det går bra nu ♫ ♪


Sofia

Hej! Fin blogg du har! Gå gärna in på min och ställ en fråga på min frågestund! Ha det bra:)

Sofia

Hej! Fin blogg du har! Gå gärna in på min och ställ en fråga på min frågestund! Ha det bra:)


URL: http://www.sofiasjogrens.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: