Gymnasieval, check!

| Postat i: Elsas vardag
3
Idag har jag gjort ett svårt val, ett val som bestämmer vad jag ska göra de tre kommande åren. Mina två alternativ var självklara: SPIN (samhälls internationell) eller natur. Att välja mellan dessa två var däremot sjukt svårt. Har grubblat på detta länge, men som tur var påminde mamma att jag borde bestämma mig idag, och nu har jag gjort mitt val. Jag var verkligen i sista sekunden, imorgon ska pappret vara inlämnat. Mitt slutgiltiga val blev natur, gillar egentligen inte alls fysik, men jag kommer att ha enklare att få det arbete jag vill  om jag går natur. Med rätt personer i klassen och bra inställning kommer det förhoppningsvis att funka även om det är fokus på tråkiga ämnen. Here we go! 
 

Hittills till Gymnasieval, check!


aunt Hilda

Go girl! Bra val :-)
Du kan bli vad som helst m det valet!

aunt Hilda

Go girl! Bra val :-)
Du kan bli vad som helst m det valet!

Svar: Yesbox :)
Elsa Hassler

Agnes

<3<3<3<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: