En lördagkväll som denna...

| Postat i: Elsas vardag
0
Kände mig ganska trött efter at ha slutat jobbet på arenan runt 18. For hem och har spenderat kvällen här vilket känns väldigt skönt. Denna kväll har bestått av en ganska god men halvt misslyckad paella, filmkollande (sommarfilmer 2012), besvikelse då Amanda Fondells låt i mello inte var så bra som jag förväntat mig, för mycket ätande av vaniljvisp med äppelpaj (ingen annan här hemma ville ha så jag tog på mig ansvaret att äta upp all vaniljvisp i bunken själv) är smått illamående nu i efterhand. Men gott var det. Övriga familjen ligger nu sovandes på soffan. När Melodifestivalen var slut gick jag till köket för att hämta lite gotta, när jag kommer tillbaka ligger alla och sover tungt i soffan, ingen reagerar när jag försöker prata med dem. Det var min kväll det, ganska cozy ändå. 
Hittills till En lördagkväll som denna...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: