DISCO

| Postat i: Elsas vardag
0
I fredags hade jag fullt upp från morgon till sen kväll. Som jag nämt tidigare arrangerade min klass två discon denna dag (i syfte att tjäna pengar till klassresa). Ett var på eftermiddagen för lågstadiet och ett på kvällen för mellanstadiet. Egentligen ville jag vara med under båda discona och hjälpa/vara där, men eftersom jag hade jobb på hockeyn på kvällen fick jag nöja mig med att vara på lågstadiediscot. 
 
Det var sjukt roligt på det discot, så mycket söta barn som hoppar och dansar till Gangnam Style, uppvarvade och glada. Vi sålde slut på i princip allt snacks vi köpt in trots att vi hade många fulla kassar. Ibland var det lite kaos, exempelvis då någon hade lagt en bajskorv i korridoren, det började stinka och kändes inte speciellt fräscht. Totalt sätt tycker jag att allt gick bra och hoppas verkligen att vi gör om det igen innan sommarlovet! 
 
Pluggande innan discot startade.. 

Partytime! 


Gangnam style!! 
Fick höra senare att mellanstadiediscot inte var lika kul, det kom väldigt få. Fast av de barn som var där har jag hört att de tyckte det var roligt. 
Hittills till DISCO





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: