Designträsket

| Postat i: Elsas vardag
1
Är väldigt sugen på en ny bloggdesign, känns som att det börjar bli dags för det. Däremot är jag själv tyvärr gans okunnig. jag kan grunderna hufsat bra, men att exempelvis göra en snygg header tycker jag är väldigt svårt. Är det någon där ute som kan bloggdesign och har lust att hjälpa mig? Kanske är redo att betala om det inte är svindyrt och om du kan göra snygga designer. Hör mer än gärna av er! 

Bild från i somras, härligt.
Hittills till Designträsket


Sis

Hör av dig till Mimmi! Du vet min kompis? Jag tycker du kan börja redan nu med att köra en enkel vit en med någon fin bild på dig i headern, den du har har varit jättehärlig. Men känns som du säger som att det vore fint med något nytt. Känns som att en vit grund med färgstarka bilder vore (y)!


URL: http://agneshassler.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: