Allätare

| Postat i: Musik
2
Har börjat lyssna otroligt mycket på musik. Under vardagskvällarna då jag är hemma är musiken på i princip konstant. Inom musikvärlden känner jag mig verkligen som en allätare. Jag gillar så otroligt mycket musik från olika genrer. Allt från Alicia Keys till Swedish House Mafia, Linnea Henriksson, Passenger, Glee, Movits och massa mer. Utbudet är enormt. Något som jag däremot inte klarar av är tung hårdrock. 

Vad vore världen utan musik? Det är faktiskt helt galet vad konstigt det skulle vara, musiken används till så mycket! 
Hittills till Allätare


Aunt Hilda

Tack för tandborstningsunderhållning! Gillade Linnea Hs uppenbarelse! Power, tog plats, inte trådsmal o tillrättalagd. Blev tom intresserad av texten. Kul - o helt nytt för mig.

Svar: Så lite så! Linnea är grym! Lyssnade på hennes album konstant i somras, roligt att få introducera in en ny artist i ditt liv ;)
Elsa Hassler

Pappan

Musik ÄR kul. Dags för dig och mig att börja spela in med Garage Band i källaren :)
Najs att läsa era bloggar när föreläningarna i Wien lite sega.

Svar: Gillas!
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: