Tomrum

| Postat i: Elsas vardag
1
Nu sitter storasyster på flyget på väg till Schweiz. Hon kommer att vara borta i ett år, 365 dagar. Har inte riktigt förstått det ännu, men det kändes väldigt konstigt när jag stod och kramade om henne på flygplatsen. Det kommer att bli så tomt här hemma! Det händer mycket nu på många sätt och vis, jag hänger inte med, skulle gärna pausa ett tag.  

 
Hittills till Tomrum


jasmin

Gud vad spännande! Men jag fattar att det är ett stort steg! Leena bor ju på Island och jag kan bara säga hur konstigt det är hemma. Som tur har du ju fortfarande Hugo!! :) Åh men du kommer ju sakna henne ändå!
BtW: skulle inte du till Stockholm snart? :) Saknar dig nämligen! <3

Svar: Ja, det är det! Wow, det visste jag inte, sjukt coolt! Men som tur är kommer hon ju hem igen :) Jo, egentligen skulle jag till Stockholm, men det blev aldrig av och nu börjar gymnasiet :( Saknar dig och de andra tjejerna också massor! Men det äger att ni alla (utom Marit) bloggar, så känner man sig hyfsat uppdaterad i alla fall :D
Elsa Hassler


URL: http://stereolove.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: