Paniken som uppstår...

| Postat i: Elsas vardag
1
...När man mister något som man använt dagligen i flera år, och tar för givet att det alltid ska finnas där.

Nu låter det som att något riktigt allvarligt har skett, och det stämmer väl inte riktigt. Men jag har använt spotify premium i flera år och nu är jag helt beroende av att kunna lyssna på all bra musik när jag vill på mobilen, oavsett var jag är och vad jag gör. Spotify fått för sig att abonnemanget har avbrutits och jag kan inte längre använda det. Jag märker verkligen hur beroende jag har blivit av musik. Kan inte tänka mig att enbart kunna ha musik i öronen via radio/gratisspotify på dator. Fjantigt men sant.

Är i alla fall glad över att det är helg! 
 
Hittills till Paniken som uppstår...


Sofia

Hej Elsa!
Du skulle inte kunna skicka din mail? Eller maila mig så att jag får den? Jag har en liten fråga :)


URL: http://sofffiak.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: