Guldbröllop

| Postat i: Elsas vardag
1
Nu är alla kusiner samlade i Luleå för att fira farmor och farfars guldbröllop. Idag har det varit kusinhäng och imorgon smäller det! Därefter börjar kollot som pågår fram till skolstart. Ska jag skratta eller gråta? Vill inte tillbaka till plugg! 

 
Hittills till Guldbröllop


Aunt Hilda

När jag skrollade ner o tittade på bild efter bild på dig blev det så tydligt. Som att se dessa tre år flyga förbi. Jag fick ont i hela kroppen o själen när jag såg bilden från sjukhuset. Det var en tuff tid. Och sen började jag gråta när jag kom till sista bilden - för att jag ser att skillnaden är så stor! Tänk att du har kommit så långt! Jag tycker att du lyser av styrka o jag ser så tydligt hur mycket bättre du mår. Fina underbara kloka Elsa!! Tack för att du delar med dig.

Svar: <3 You're amazing!
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: