Götet på besök

| Postat i: Elsas vardag
0
Igår kom det stora skeppet Götheborg till Luleå för att inviga Södra hamnplan som för övrigt är en enda stor betongplatta. Hur kan man ägna flera års bygge till något så tråkigt? Höjdpunkten var helt klart att kronprinsessan var med på skeppet och kom och hälsade på alla Lulebor. Det var en hel del folk, 5000 enligt media. Jag, Kornelia och Arvid fick stå och vänta 1,5 timme för att få se Viktoria. Hade jag vetat det innan den långa väntan hade jag nog gått därifrån direkt, men nu i efterhand är jag glad över att ha träffat henne. Känns som att jag prickat av något på "101 saker att göra innan man dör"-listan.  

Snor Kornelias instabild, hoppas det är ok! 
 
 
 
Hittills till Götet på besök





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: