Juan Juan

| Postat i: Elsas vardag
1
Som jag nämt tidigare var jag hårmodell under tisdagen. En kille som heter Max Eli har skapat ett eget företag som tillverkar hårfärgningsprodukter. Han flög till Sverige för att lära svenskar hur produkterna används och varför man ska välja just detta märke. Jag var en av sex hårmodeller som han färgade och stylade för att visa upp hur hans produkter kan användas.

Max är otroligt duktig på det han gör, vilket kan vara en förklaring till varför Beyoncé och Jennifer Lopez väljer att ha han som stylist när det kommer till hårfärgning. 

Under dagen var det färgning, klippning (för vissa) och make up-styling. Under kvällen var det visning för frisörer från länet som var intresserade av denna hårfärg. I lilla Luleå är detta hårfärgningsmärke ganska ovanligt. I USA är den däremot populär, det finns frisörsalonger som är döpta efter märket Juan Juan/Beverly Hills där man arbetar med deras produkter.

Här kommer tre bilder från kvällen. Min hårfärg är inte speciellt tydlig i någon av dem, mer bilder på självaste hårfärgen kommer senare. 





Hittills till Juan Juan


Amanda Nordqvist

vad fint det blev!

Svar: Taack!
Elsa Hassler


URL: http://nordqvistamanda.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: