April, april...

| Postat i: Elsas vardag
1
...din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill. 
 
Min familj ska inte till USA i sommar, eller inte vad vi planerat i alla fall. Dock trodde jag det under några enstaka minuter igår morse. Det ringde en amerikansk tjej hem till oss och bad att få prata med pappa. När jag sen frågade pappa varför han fick ett samtal från USA sa han att han hade fått ett stipendium och att hela familjen skulle få åka till San Francisco. Att det skulle bli en överraskning egentligen men att han nu var tvungen att erkänna det. Jag blev helt chockad och började fråga ut om allt, var vi skulle bo o.s.v. Efter ett tag sa han, kolla nu i din almanacka. Det gjorde jag, och då insåg jag att detta var ett skämt som jag gått på till 100%. Kände mig så otroligt blåst!
 
Nåväl, kände för att lura er också och ni verkar ha gått på det. Har fått flera kommentarer från olika håll om att "åååh, vad kul" och så vidare. Haha! 
Hittills till April, april...


Anonym

hahahah gick inte på ett enda aprilskämt igår, som bloggare och familjen drog. Men när jag läste ditt skämt glömde jag totalt bort att det var 1 april och jag gick verkligen på det!!! hahaha

Svar: Åh vad najs ;) Vore ännu najsigare om jag visste vem du är.
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: