Höst

| Postat i: Elsas vardag, Foto, Kreativitet
1
Hösten är här och mina små projekt med växter börja komma in i ett nytt skede. Eftersom det har varit en väldigt sen och konstig sommar vädermässigt har växterna inte riktigt hängt med, nu blommar flera av växterna och äpplen, basilika och broccoli börjar bli färdiga för att skördas.









Mina fina chiliplantor har blivit stora men chilifrukterna har inte kommit ännu. Snart ska jag ta in dom (måste bara hitta någon ljust ställe att ha dom på?) så hoppas jag på att de ska ge skörd i vinter.






Hittills till Höst


Magdalena Önell Hassler

Bra att jag här kan se hur det ser ut i trädgården eftersom jag inte hinner granska på plats.

Svar: Jajjomensan!
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: