En helt vanlig onsdag

| Postat i: Elsas vardag
2
Har haft en ovanligt bra skoldag idag. Inte alltför seg och vi hade musik, lärde mig nya ackord på gitarr ♥.
Hann förbi en sväng på Telia också, mitt hörlursuttag till mobilen funkade inte, han bad mig slå av/slå på mobilen och efter det funkade det. Kände mig lagomt n00big. Haha. 
 
Sovit med flätor inatt, lockarna har försvunnit ganska mycket under dagen, det regnade ju. 
PS. Tack för att ni svarat ang. shoppingfrågan. Ska försöka visa mer av det jag shopppar (men inte allt, ska inte trötta ut er). 
Hittills till En helt vanlig onsdag


Anonym

Så otroligt fin!

Marit

Du är så sjukt vackeer Elsa!! <3 saknar dig!

Svar: Saknar dig med! Ska bli så najs att ses i oktober :D ! tack, det värmer <3
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: