Stop it.

| Postat i: Elsas vardag, Tankar och Åsikter
1
Hatar de tillfällen då det känns som att folk använder min sjukdom som ett argument om man är i bråk, eller tycker olika. Speciellt om det inte alls har med det att göra. Kan bli så sjukt irriterad och på sämst humör. Hatar depptimmar, eftersom de kommer betydligt mer sällan nu så känns det som att dom är extra jobbiga. Jag känner mig ovan typ. Usch, fy blä... vet inte vad jag ska skriva mer. 
Sticker till dansen nu, känns bra att få tänka på nåt annat ett tag och träffa folk ♥
Hittills till Stop it.


Hilda

Fast bra att du "börjar bli ovan" vid depp! Det gillar jag. Vem ritade ögat. Fint!!!

Svar: Jo, det är ju bra... Vet faktiskt inte vem som ritat det, men jag tyckte det var så fint att jag inte kunde låta bli att publicera det!
Elsa Hassler




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: