Fullspäckad dag, missade flyget

| Postat i: Elsas vardag
2
Denna dag började med maskerad/halloweenfest på skolan under hela dagen. Massa roliga utklädnader, spel/lekar, "läskiga historier", flams och lite annat tod på schemat. Riktigt kul! Begav mig hem ganska direkt efter att vi slutat för att packa inför Stockholm. Den bokade flygtaxin dröjde, och vi fick ringa dom två gånger innan den slutligen kom. Väl framme på flygplatsen var det för sent, vi hade missat flyget. Som tur var löste det sig och vi lyckades få 5 biljetter till ett senare plan.
 
Några timmars väntetid på Luleå Airport (trist!). Nu är vi framme i alla fall, och jag har träffat både Loreen och Amanda Jensen som bor/är på samma hotell som oss! Yeah ;) Fick dessutom en kram av Loreen, happy!
 
Har massor av bilder att visa från maskeraden, men än så länge får ni nöja er med denna. 
 
Hittills till Fullspäckad dag, missade flyget


Anonym

Vad ska du göra i Stockholm? Vilket hotell var det?

Svar: Idag har jag träffat tjejkompisar och bowlat, lunchat, umgåtts, pratat om massa spännande saker, träffat kusinerna osv. Imorgon blir det shopping under dagen och sedan kusinmiddag + konsert/invigning av Friends Arena med massa coola artister :D ! Ska även träffa min nya lilla kusin på söndag. Hotellet var Scandic Malmen på Söder
Elsa Hassler

Filippa

Meeen gud vad coolt! :) Hoppas ni har det bra i Stockholm, kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: