Borde jag hålla käft?

| Postat i: Elsas vardag
2
Funderar ibland på om det är dåligt att jag skriver mina depptankar. Gör det er läsare deppiga eller är det bra att jag är ärlig med att mitt liv inte är perfekt och att jag inte är glad hela tiden? Vad tycker ni? Vill ni att bloggen ska vara till för enbart positiva tankar? Själv tycker jag det känns ganska bra att skriva av sig om allt möjligt. Även sånt som inte är positivt, men jag vill ha era åsikter också!
Hittills till Borde jag hålla käft?


Anonym

Var inte som Foki... dvs bara skriva om det som är bra. Skriv som du är istället, om du vill att bloggen helt och hållet ska handla om dig och om du vill vara ärlig. :)
Ingen människa är ju konstant glad, och det kan faktiskt göra folk mer ledsna/irriterade om de framställer sig själv som perfekta hela tiden istället för att visa upp sina "riktiga" (negativa) sidor också!


URL: http://typjulias.se
Hanna

Skriv om precis det du vill och känner. Det är bra att du skriver även när du är på dåligt humör ingen människa kan ändå alltid vara glad. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: