Så besviken men ändå så glad

| Postat i: Elsas vardag
0
Ikväll har jag varit med Kornelia. Jag såg på instagram att Foki var i Luleå idag. Blev så irriterad på mig själv att jag inte uppmärksammat mig på det tidigare (igårkväll skrev hon att hon skulle hit idag). I sådant fall hade jag ju kunnat se till att vara i stan, då hade jag förmodligen träffat henne. 
 
Hur som helst, jag och kotten skrev till henne på instagram och frågade ifall vi inte kunde ses ikväll. Såklart hade vi inga förväntningar på svar men efter ett tag fick vi svar, vilket inga andra brukar få på hennes instagram! Så glad att hon ville träffa oss, synd bara att vi skrev för sent. 

Självklart skulle jag ha skrivit "annan gång" inte "anna gång" hehe, slarvskrev visst lite. 
Hittills till Så besviken men ändå så glad





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: