Halloweenkväll på jobbet

| Postat i: Elsas vardag
3
Snart är det hockey, och jag jobbar som vanligt. Ikväll är det halloweentema och personalen ska vara utklädda. 
Använder linserna igen, måste passa på nu när de fortfarande funkar. Ska jobba med Kornetto idag, det blir bra, fast vi båda egentligen vill jobba på andra sidan arenan. Ska sticka nu, vi hörs! 
 
Hittills till Halloweenkväll på jobbet


Pappan

Luleå Hockey har aldrig förlorat när Hugo har varit där. Han borde få årskort.

Josefine

Hej.

Fin blogg, har läst lite grann i den, den är jätte bra! :) Jag såg en av dina bilder på google och tänkte " men henne känner jag igen tror jag" och sen hitade jag hit. ^^ Jag vet inte om du minns mig men vi träffades iaf i Umeå i "fängelset" :P hihi ^^ Kul att du verkar må mycket bättre nu än när vi träffades :) fortsätt så!! :D

Josefine Sahlén

Hehe glömde säga vem jag var :P Men jag heter iaf Josefine Sahlén. ^^ min epost om du vill veta men inte kommer ihåg mig (korkat av mig att säga så men) då är min epost "[email protected]" ;)

Annars så hoppas jag att det går bra med maten för dig och att du har det toppen. Det ser ut som att du hämtat dig väldigt bra, är så glad för din skull! ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: