Fredag hela veckan

| Postat i: Elsas vardag
2
Denna fredag har bestått av en hyfsad skoldag, ganska kort. Efter det stack jag hem och käkade lite mellis och fixade lite grejs. Direkt efter det träffade jag Kornelia på stan, först fixade vi några snabba ärenden, sedan stack vi till Sensia på Body pump. Första gången för båda oss. Var rätt najs faktiskt, förutom att jag kände mig lite halvt lost ibland. Roligt med bra sällskap var det också :) 
 
Bild tagen efter träningen. Vrid på huvudet om ni vill se den rak. 
Hittills till Fredag hela veckan


Anonym

Bodypump är nog det knepigaste passet man kan gå på. Jätteviktigt ha rätt teknik genom hela passet. Kräver nästan (eller eg helt säkert) att du får egen genomgång av hur man ska göra o vad som är viktigt att tänka på för att få till det. Se till att få en genomgång på gymmet vid tillfälle. Jag kan visa annars. Bättre gå på andra typer av pass tills man lärt sig tekniken helt rätt. Det är just när man lägger på vikter o inte bara nyttjar sin egen kropp som tyngd det kan bli farligt.

Svar: Okej, vi sa i början att det var första gången, och då visade/berättade hon några saker som var viktiga att tänka på. Det skulle nog inte skada att få höra det igen. Man vill ju vara på den säkra sidan. Du får gärna visa nästa gång vi ses :) !
Elsa Hassler

Anonym

Det var jag -Hilda - som tyckte till om Bodypump!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: