Världens sötaste baby

| Postat i: Elsas vardag
3
Några kompisar till oss har en liten flicka vid namn Hedda. Det är verkligen roligt för mig som älskar småbarn.
När de var här på middag passade jag på att fota en del eftersom jag och faster skulle göra en fotobok som vi nu har överlämnat till Hedda och mamma Elisabeth. Det är helt crazy att en liten flicka kan vara såhär otroligt söt!
Hittills till Världens sötaste baby


Elisabeth

Men gosse gooo! Du är så duktig med kameran Elsa! Du är vår hovfotograf!

Elisabeth

Hej igen (?)! Vilken vacker gullunge!!! Jag kom på att jag kanske inte tröck på "skicka kommentaren" när jag skrev nyss så jag skriver igen.



Vad du är duktig med kameran Elsa! Du är och förblir vår hovfotograf! Puss på dig!

Elisabeth

Ja men se, den hade kommit in och då kan jag ju bara inte låta bli att skicka en tredje kommentar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: