Tråkigt liv = Tråkig blogg

| Postat i: Elsas vardag
1
Trodde att mina blogginlägg skulle bli intressantare och bättre nu när jag kommit hem från sjukhuset. Men icke sa Nicke, just nu har jag så otroligt trist och jag gör verkligen lite saker om dagarna. Är hemma i huset hela tiden och försöker få tiden att gå. Jag kan helt enkelt konstatera att nu när jag knappt har något liv blir hittar jag väldigt lite inspiration till bloggen. Jag ska göra mitt bästa för att bättra mig!
Hittills till Tråkigt liv = Tråkig blogg


Anonym

Kämpa på vi hejar på dig :)



Men lite tips till bloggen: om du gillar kan du ju göra någon rolig videoinlägg, och sen är det viktigaste att du skriver om sånt du gillar och vill skriva om. Det tror jag blir jättebra




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: