Tack, eller vad ska jag säga?

| Postat i: Elsas vardag
1
Jag får många fina meddelanden/kommentarer/sms osv. av vänner/släkt/bekanta som bryr sig om, vill stötta och finnas där. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva/säga eller berätta för er. Däremot vill jag att ni ska veta att jag tycker det är fint att ni skriver och att det är kul att höra av er... Kommer inte för mig att skriva mer än så som svar till alla er där ute. Men det är  bara att höra av er om ni vill. Det är lätt att man blir osäker på hur man ska behandla en person som inte mår bra. För mig får ni göra precis som ni vill. Ni behöver inte vara rädda att fråga saker, inte vara rädda för att höra av er och inte heller känna press att ni borde höra av er.

Jag vet att jag skrivit ett liknande inlägg tidigare, men jag kände att jag behövde få ut det igen.

Bild tagen här i sjukhuset på vårt rum. Ligger i sängen och kollar på Little Miss Sunshine. Bra film men underligt slut.
Hittills till Tack, eller vad ska jag säga?


Pappa

Älskade du! Sommaren är inte körd. Du kommer att kunna njuta av mycket trots att du måste ta det väldigt lugnt. Nu när du blir allt friskare kommer du att åter kunna inse och känna att livsglädjen inte beror på hur mycket du får röra på dig. Allt tufft slit nu kommer att ge dig livet tillbaka.

Du är min hjälte.

Tusen kramar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: