Se ljuset i skiten

| Postat i: Elsas vardag
3
Livet är fortfarande tungt och jättebegränsat. Får inte göra någon rörlig aktivitet över huvud taget. Inte gå på stan (om jag tar bilen dit), inte gå ut, inte spela pingis med lillebrorsan, inte bowla, you get it. Har varit inne i huset hela dagen idag och det kommer förmodligen att fortsätta så i flera dagar framåt, kanske veckor till och med.
Jag får försöka se det positiva med att komma hem. Jag slipper äta sjukhusmat som är halvfabrikat och ibland värre än skolmaten. Det serverades en hel del maträtter som inte är sådär superroliga. Till exempel kalkonschnitzel med ädelostsås. Inte. Gott.

Hittills till Se ljuset i skiten


kornet

Då kan vi nog inte hitta på något speciellt, men keep in touch ;) puss

Ida



Hej!

Älskar din blogg ! super söt ! (^。^)



På min blogg skriver jag om mitt pyssel ! 

Jag till verkar iPhone skal och deco (små sötsker på halsband)

Jag gör också saker på beställning så kommentera gärna om du har en fråga eller köpa någon så gör jag på beställning ! 



Kram Ida ! <3 (⌒-⌒)


URL: http://decoida.blogg.se/
Rebecca

Din blogg är grym och du skriver hur bra som helst!



Besök gärna min blogg om du har lust , kram!


URL: http://rebeccas.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: