Motverka finnar

| Postat i: Elsas vardag
2
När man har knallröda finnar är det vanligt att man vill dölja dem. Däremot brukar åtminstonde jag tänka att: "nä, men jag ska jag verkligen använda concealer? Då kommer det väl in smuts i finnen och så blir det bara värre."
Nu är mitt problem löst när jag har Cliniques bakteriedödande concealer. Perfekt eftersom den både döljer finnen något och dessutom gör att den snart försvinner.
Så om man någon gång vill dölja finnarna och inte göra det värre är detta ett tips från mig. Finns i olika nyanser för olika hudfärger.
Hittills till Motverka finnar


Paps

Äntligen! Fins det något som fungerar mot amerikaner också? De piskar Sveriges hockeylag just nu. Kramar!

Paps

Förresten. Det bästa sättet att undvika knallröda finnar är att se till att de inte vistas i solen. Många finländare är mycket ljushyade och får lätt solbränna. Concealer räcker inte och blir dyrt att ha över hela kroppen. Heltäckande kläder eller solskyddsfaktor 40 är bättre.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: