Låg

| Postat i: Elsas vardag
5
Jag känner att jag har mycket gemensamt med den högra sidan av denna bild. Usch. Allting känns bara tråkigt, jag gör allt vad jag kan för att försöka få mig själv att bli lite glad, bara för en liten stund. Ingenting funkar och livet känns bara tungt just nu. Depp.
Hittills till Låg


Åsa Lundmark

Hej fina Elsa! Du ska veta att vi är många som tänker på dig och din fina familj! Tillsammans är ni starka! Det kommer bättre dagar!

kornet

hmm, inte kul...

Anonym

Vill du prata så vet du vart du har mig!

Elisabeth

Finaste Elsa... Jag skickar en kram!

Åsa

Kramar till dig Elsa!! Även om det inte känns så nu så kommer det bättre dagar och sommaren är ganska lång!! Du ska se att den kan bli bättre än du tror!! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: