Jag vet att utseendet inte är viktigt men...

| Postat i: Tankar och Åsikter
3
...jag önskar verkligen att jag var brun nu. Jag såg denna bild när jag gick igenom bilder och blev påmind om hur fint det är att vara solbrun.
Hittills till Jag vet att utseendet inte är viktigt men...


Elisabeth

Kan Ranelid så kan du! Lite brun-utan-sol är ju da shit! Känner mig också blek och eländig så jag ska smörja mig ett varv med BUS i kväll!

cecilia k björkvall

Hej Elsa!

Johan och jag, dina grannar, hejar på dig och tänker på dig!!!

Jag skulle vilja säga så mycket till dig men allt känns så platt, plus att vi ju inte känner varann så bra, vi bor ju bara grannar och det kan ju vara jordens omkrets minus ngra meter mellan varann. Nu tycker jag inte att det är så mellan oss men i alla fall, bla bla bla!!!

Du ska i alla fall veta att vi finns här och stöttar dig i tanken och om det är ngt vi kan göra då du kommer hem så är det bara att knacka på!!

Kramar, Johan o Cilla

Cecilia K Björkvall

Hej Elsa!

Jag vet inte om min förra kommentar kom fram? Jag är inte så van att kommentera på bloggar, för gammal antar jag!

Johan o jag, grannarna i Luleå, hejar i alla fall på dig och tänker mycket på dig och hur du har det!

Kramar/Cilla o Johan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: