Fiskbensfläta

| Postat i: Elsas vardag
4
Nu har jag lärt mig ännu en ny frisyr som jag velat lära mig sedan tidigare, fiskbensfläta. Det är inte alls så komplicerat som man kan tro, men det krävs lite tid. Även denna gång var jag lite begränsad av tiden och efterom det var första gången blev den en aning bubblig/spretig. Men nöjd är jag med tanke på att detta var första gången!
Hittills till Fiskbensfläta


:)

gud vad duktig du är på att göra frisyrer!!! vart har du lärt dig ??<3

Hilda

Det kan jag oxå! Eller kunde åtminstone...

Filippa

Gud vad söt du är! Och vad fin finskbensflätan var! Jag har länge vilja lära mig att göra en jag också!

Skulle du kunna länka video klippet kanske? :) Krya på dig! Massor av kramar från mig! <3


URL: http://filippaflodmark.blogg.se/
Elisabeth

Mäh! Det kan ju inte ens jag! :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: