Filmer i triss

| Postat i: Elsas vardag
2
De tre senaste dagarna har jag sett på film på kvällarna. Detta är något som jag under en lång period undivkt eftersom jag har svårt att koppla av ordetnligt och sitta still. Nu har jag blivit ombedd av personalen här, och därför tvingat mig själv att se film. Dessa filmer blev det:
Bildena är i den ordning jag betygsätter dom, alltså;
1. I don't know how she does it
2. Little miss sunshine
3. Must love dogs
Hittills till Filmer i triss


Agnes

ÅH VAD BÄST!



Looking forward to the fuuture<3! Must love dogs låter ju bara för bra för att vara sann;D


URL: http://agnesmatilda.tk
Bitte

Hej Elsa! Hoppas att din hälsa blir bättre för var dag som går.Läste att du sett Little Miss Sunshine, en "må-bra" film om jag får säga det själv. En annan film som jag oxå kan rekomendera är "Dom kallar oss Chuck & Larry" hysteriskt rolig om 2 straighta brandmän som gifter sig pga praktiska skäl, kan se den om o om igen. Kramar Bitte




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: