En vändning

| Postat i: Elsas vardag
4
Nu har vi sett resultat av inneliggandet på sjukhus och jag har lärt mig att delvis släppa kontrollen och även lyckats få en början till en viktuppgång. Nu har jag kommit hem igen, och ska nu se hur det funkar att fortsätta hemma. Vi kommer att återvända till Umeå senare i maj för att jobba vidare och utvärdera. Hoppas verkligen att jag lyckas fortsätta med viktökning, för jag längtar så sjukt mycket efter att få tillbaka livet. Slippa vara så begränsad av vad jag får, och inte får göra. Jag vill vara fri!
Hittills till En vändning


kornet

wiihhooo!! :D u go!

Hilda

Härligt att ni är hemma igen Elsa! Du har med dig viktiga nya insikter hem från Ume. Hold on to them! Du är redan ett stort steg på rätt!

Kram :)

Filippa

Jaa! Äntligen är du hemma :) Vi får ses någon dag! <3


URL: http://filippaflodmark.blogg.se/
Birgitta Brun

Välkommen hem Elsa:) fam Brun




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: