Blir GALEN på mitt "babyhår"

| Postat i: Elsas vardag
5
Jag är sjukt less på allt babyhår som spretar längst hårfästet vid pannan. Det vill inte lägga sig tillsammans med det andra håret utan far iväg åt ett helt annat håll. Helt galet irriterande, och det känns som att babyhåret bara blir mer och mer. Någon som har något tips på hur man kan motverka detta? Jag är mycket tacksam för bra tips!
På dessa bilder syns babyhåret tydligt. Speciellt på den första.
Ett litet problem i en stor värld, men ändå väldigt irriterande. Så irriterande att det får ett eget blogginlägg.
Hittills till Blir GALEN på mitt "babyhår"


Johanna

Om jag vet att jag ska ha uppsatt hår så brukar jag sätta upp håret i en stram svans (backslick haha) direkt när jag kommit ut från duschen och endast har torkat håret litegrann med handduken. För att babyhåret inte ska flyga fram när det torkar igen så brukar jag också spraya på babyhåret litegrann redan när det är blött.



Om du förstod så års det kanske värt ett försök, det funkar på mig i alla fall :)



Tänker på dig, kramar från sunderbyn

kornelia

haha vill nästan fota mitt babyhår. halva håret är det typ :)

Johannas tips lät bra ;)

Pappa

Jag brukar göra precis som Johanna men jag sprejar även några gånger efter att det har torkat.

Johanna

Haha Arne, du är min idol! :)

Elsa

Haha, tack för tipset Johanna :) !


URL: http://www.elsaas.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: