Cirkeln

| Postat i: Elsas vardag
2
Jag har just läst ut ungdomsromanen Cirkeln. Denna bok var väldigt bra, en sån bok man inte kan sluta läsa när man väl kommit in i den. Däremot var den lite vuxen av sig och ganska extrem vissa gånger. Idag levererades fortsättningen, Eld hem till mig på beställning från mamma. Nu hoppas jag på att fortsättningen ska vara lika bra, spännande och oförutsägbar. 
Hittills till Cirkeln


Matilda

sv: ja jag har självklart gjort designen själv :)

Ja jag gör designer åt andra ibland ^^


URL: http://minomojen.com
Anonym

Aha, den var alltså bra? Jag är sugen på att läsa den men tänkte att den är riktad mot tonåringar (som att inte Twilight är det? Tsss). Få rkanske göra ett försök! Jag ÄR ju faktiskt ungdomen själv!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: