Tio dagar utan frisk luft

| Postat i: Elsas vardag
2
Nu är det onsdag och jag har varit här på sjukhuset i 10 dagar. Jag har inte varit utanför byggnaden en enda gång. Alltså har jag inte fått någon riktigt frisk luft sen dess. Jag börjar känna att kroppen är ganska mosig och seg, jag saknar ljuset som finns där ute också. Förhoppningsvis dröjer det inte många dagar innan jag vistas utomhus igen!
Hittills till Tio dagar utan frisk luft


Åsa

Det måste vara otroligt frustrerande för dig att bara vistas inomhus...!! Det dröjer kanske inte så länge tills du är stark nog att få gå ut!!! ;) Du är en riktig kämpe Elsa och vi tänker mycket på dig och ser fram emot när du mår bättre och får komma hem!! Kramar från oss

Elisabeth

Håll ut!!! Du får tänka att det stinker av upptinade hundbajsar ute samt att vädret är tokäckligt! Var sak har sin tid och den här tiden är en investering i din framtid! Din framtid är strålande ljus och vacker och när du ser på dessa två veckor i backspegeln så kommer de förhoppningsvis inte att kännas lika jobbiga som du upplever dom just nu. Ta hand om dig underbara Elsa! Pyss!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: