Brazened Honey

| Postat i: Elsas vardag
0
Denna vecka prövade jag mig nya ansiktsmask från Lush, Brazened Honey. Enligt infon ska den "dammsuga bort orenheter från ansiktet" och även motverka finnar. Efter att jag sköljt bort masken med varmvatten kändes hyn faktiskt mycket fräshare, och dessutom väldigt len.
Detta är nog den bästa ansiktsmask jag har prövat, men det finns en nackdel med den. Eftersom den är gjord på färska produkter och inte innehåller några konserveringsmedel måste man använda upp den inom tre veckor. Burkarna är ganska stora, så den räcker nästan till fler masker än man hinner med att använda. Däremot är det väl bättre med en naturlig mask som håller i tre veckor istället för en fullproppad med massa konstiga tillsatser som då håller onaturligt länge.
Pappas kommentar "det set ut som att du har snor i hela ansiktet."
Hittills till Brazened Honey





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: