Stinkus

| Postat i: Elsas vardag
2
Har just kommit hem från en utflykt med la familia till Gråsjälören, en liten ö ute i skärgården. Vi här käkat lunch där som vi stekt på vår "Cobgrill".Just nu stinker mina kläder, och förmodligen jag också rök från det. Dags att gå och duscha/byta kläder.
Hittills till Stinkus


Ella.

Hej. Jag heter Ella. Jag har varit sjuk i min Anorexi ganska länge nu och jag vill bara säga att jag tycker du är otroligt stark tjej och jag beundrar dig verkligen. Även om jag inte känner dig hoppas jag verkligen att du har det bra och kämpar på. Bamsekramar från Ella.


URL: http://Tecknat.devote.se
Ella.

Svar: Vad bra! Desamma desamma! Jag kämpar också på nu. Jag tar en paus från skolan just nu. Känns som om det är bäst så. Vad bra, Du borde vara stolt. Ångest vill dig inget gott så den borde du inte bry dig om. Du är värd bättre. Det känns bra att prata med någon som varit med om samma saker. Hoppas du har det bra. Fortsätt kämpa på fina du. Kramar från Ella.


URL: http://Tecknat.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: