Det var så länge sen sist...

| Postat i: Naglar
2
För ca ett år sedan höll jag på en hel del med att fixa med mina naglar, måla mönster, fila och vårda. Igår fick jag ett ryck och målade naglarna med ett enklare mönster. Reslutatet blev väl helt okej, men är inte supernöjd. Det "klickade" liksom inte. Är sjukt less på att mitt nagellack böjar flaga bort redan efter första dagen. Någon som har något tips på vad jag ska göra för att det ska sitta längre? Jag använder faktiskt top coat men det hjälper knappast...
Hittills till Det var så länge sen sist...


Hilda

Hilda

Som den nagelnörd jag är använder jag både basecoat o topcoat av samma märke som lacket, bra kvalité på alla. Funkar nästan en vecka. Fast jag har inte så avancerat lackande som dig, bara genomskinligt lack - ingen färg ..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: