Tungt

| Postat i: Elsas vardag
3
Usch. Allt känns jobbigt. Den här sommaren har hitills varit så som jag fasat för att den ska bli. Vill spola fram tiden några månader

Ja, jag kan göra något som kräver fokus för att slippa tänka på allt jobbigt en stund. Men jag blir påmind alldeles för många gånger varje dag. Jag hatar mitt liv så hårt just nu. Egentligen skulle jag legat på sängen och gråtit dag in och dag ut, men det gör ju att vägen till frihet blir ännu längre bort. What to do? I don't know.

Hittills till Tungt


Hilda

Förstår att ledighet inte precis är det du "behöver" just nu. Men jag hoppas vi kan hjälpa till med lite tidsförströelse i sommar. Ser fram emot lite stughäng.

Kram finElsa

Ella

Fortsätt kämpa Elsa, även om det känns värdelöst just nu så kommer det att vara SÅ värt det en dag! <3


URL: http://ellcorn.blogg.se/forstabloggen
Kornet

Fortsätt kämpa på är nog den bästa jag vet. Och som Ella skrev, det lönar sig, när du blir frisk så ska du se vad mycket roligt livet har att erbjuda! :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: