Städning + sångövning

| Postat i: Elsas vardag
2
Idag var jag på skolan under förmiddagen. Det var först städning och efter det sångövning inför skolavslutningen. Förmodligen kommer jag att sjunga solo i en del av vår låt, samt duett en del av låten. Egentligen hade jag ingen tanke på att göra det, men eftersom Julia, som egentligen ska sjunga detta är sjuk behöver vi någon i reserv, och det blev jag. Just nu känner jag mig ganska osäker på låten och min röst i allmänt, men jag hoppas att det blir bättre med lite övning.. We will see, i värsta fall gör jag bort mig, men det går att leva med det också.
Hittills till Städning + sångövning


Anonym

japp i värsta fall, men det kommer gå superb. Ph överglänser du lätt ;D haha taskig jag är

Hilda

Va kul!!! Du kan ju verkligen sjunga - det kommer gå hur bra som helst. Bara ett problem m detta, men det är STORT. Jag jobbar på fredag... :( Vill höra!!!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: